петак, 18. јануар 2013.

Erotske tajne Strelaca

ili : kako osvojiti i zadrzati Strelca
Kim Kardašian

                    Iskrenost do bola(ili laž) : kada sam Strelca(devojku!),pre mnogo godina, pitao koji sam joj po redu nije trepnula vec je rekla : osamnaesti ! Jbg, pomislih, sta mije trebala radoznalost .Kako je imala tek 20.ak godina i dan ,danas sam u nedoumici:Da li ih je stvarno toliko imala ili je htela da me impresionira(slagavši o tome).Ova mala epizoda,umnogome,govori o Strelčevima.
Šarliz Teron



Strelac je izrazito seksualno biće. Strelci vole seks i za njega su uvek . Takođe, vole da probaju nove stvari i u seksu imaju mašte. Oni  se trude da zadive partnera svojim seksualnim čarima, ali ne dajte se . Iako vam deluje da se predao samo vama, on, zapravo samo uživa u seksu i želi da u njemu i vi uživate . A šta će biti posle.... 


     Strelceve uzbudjuje milovanje po butinama i kukovima. Ponekad im je čak dovoljno samo milovanje, a da seks potom i nije više bitan. Kad su u najboljem raspoloženju, ništa im u seksu, nije strano, a oduševljavaju se najneobičnijim položajima  s partnerom.
Nekada sam bila uobrazena, danas sam savrsena

    "Nemoj da me zoveš,zvaću ja tebe."Ovo je omiljena recenica Strelceva posle sexa.
    Kad bi se znala granica između fantazije i iskrenosti, bilo bi lako razgovarati s njima o sexu. Inače niste sigurni o čemu je reč!
      Rano proba "zabranjeno voće". Ume da uživa u seksu, kao uostalom u svim drugim područjima života, jer je to najerotskiji znak Zodijaka. U glavi ima liste za poredjenje erotskih partnera pa se trudite za zauzimanje mesta pri vrhu. Traganje traje celog života.


      Ona je vrlo temperamentna, impulsivna, izazovna i po potrebi provokativna. Tačno zna šta želi od ljubavnog partnera . U njenom ponašanju se nazire potreba za avanturističkim doživljajima, dominacijom, uzbuđenjem i nesputavanjem. Veoma je originalna i na vrlo direktan način (često joj nedostaje osećaj mere) izražava svoja osećanja.Iskrenost do bola : kad sam jednu pitao koji sam joj po redu nije trepnula vec je rekla : osamnaesti ! Jbg, pomislih, sta mi treba radoznalost .:-)
Kim Kardašian


      On je vrlo energičan, u deliću sekunde snalažljiv i vešt prilikom ljubavnog kontakta, udvaranja ili seksualnog odnosa. Uz izuzetan šarm koji poseduje, ume da deluje duhovito i zabavno- sve ono što partnerku razoružava pred njegovim osvajačkim pohodom. Impulsivan je i vrlo direktno izražava osećanja, seksualne želje ili aspiracije. Za njega ne postoji: ne ili ne mogu- on sve može ako je ponesen osećanjima ili strastima.


     Preferiraju neki od stojećih položaja licem okrenutim prema partneru ili leđima ka partneru. Posebno vole određenu dozu neobičnosti ili originalnosti u ljubavnom činu, kao i egzibicionizma.

     Na seksualne fantazije ih podstiču: različiti izazovi, provokativan izgled, boja glasa, nečiji stil i ponašanje ili pokreti, boja glasa i strasni poljupci.


      Imaju veoma dobar osećaj o tome kako im partner razmišlja i to je veoma važna stvar za Strelca, iz tog razloga veoma je bitno da partner bude intelektualan, osetljiv i ekspresivan.

      Najbolji znak za sex, Strelcevima, su Lav i Ovan.Kad je u pitanju avantura znak im nije bitan !
       Mnogo vole da pričaju i očekivaće da čuju šta vas to pali u krevetu. Važe za odlične istraživače i uradiće sve kako bi pomerili granice. S obzirom na to da su spontani uvek se trude da istraže nove poze i mesta za što bolji seks.

Kako da ga osvojite? Strelac je uvek raspoložen za avanturu zato ga iznendite nenajavljenim seksom na brzaka.