среда, 27. фебруар 2013.

Kako zalečiti aspekt Kiron/Saturn


Šta o ovom aspektu kaže američki astrolog Kendi Hilebrand ?


ASPEKTI KIRONA I SATURNA 
Rana: Rana po pitanju osecaja za strukturu, dostignuca i samopouzdanje. Strah od sopstvene moci. Strah da se nadje mesto za sebe u svetu. Otac ranjen ili utice na stvaranje rane kod osobe. Preuzimanje oceve rane na sebe. Duboki unutrasnji strahovi i rigidnost. Ozbiljnost i nesigurnost. 
Poruka roditelja i okruzenja: "Ja sam ti sef, ja znam sta je najbolje za tebe." 
Unutrasnja poruka: "U meni postoji glas koji me stalno kritikuje i koji mi sudi. Ja sam kriv. 
Isceljenje rane: Put Karma joge (sluzenje drugima). Ispunjavanje sopstvene svrhe, darme. 
Dar: Sposobnost da se preuzme odgovnost i pozicija autoriteta. Mudrost.


       Skoro isti efekat ostavlja i :

- položaj kirona u 6.oj kući
- Kiron u znaku Jarca

Imaoci ovog aspekta pate od preterane tedencije da situaciju u kojoj funkcionišu drže pod apsolutnom kontrolom.Dalje ,oni se trude da budu u funkciji starijih ,autoriteta ( od njih potiče:" veži konja gde ti gazda kaže pa makar crkli i konj i ..."),roditelja da, katkad, ne primete da su poprimili ulogu - sluge!
U mojoj neposrednoj okolini imam jedan slikovit primer napred navedenog :
   Ćerka je sve svoje potencijale fokusirala na staru majku (80 godina) koja već godinama leži nepomična u krevetu ,koja ne zna za sebe i čije se funkcionisanje svelo ,kako se  ,popularno,kaže na "vegetiranje".Ćerku više brine zdravstveno stanje majke nego nje same koja ima 50.ak godina i veoma osetljivo i problematično zdravlje. Pritom, veoma mi je poznato da ju je majka, u mladosti maltretirala, kinjila i stavljala u drugi plan u odnosu na brata! Pored jakog osećaja krivice ovde je prisutna jaka želja za isceljenjem rane koja se, očigledno, na ovaj način može isceliti.


   Pored služenja drugima zalečenje rane može se vršiti i :

- aktiviranjem sakralne čakre
- upotrebom Bahovih cvetnih preparata : Pine, Larch i onih iz grupe strahova



Zanimljivost : Aspekt Saturn opozicija Kiron ima i naš Novak Đoković a vama ostavljam, na razmišljanje(u skladu sa gore navedenim) kako Nole leči ovaj  aspekt.


Нема коментара: