среда, 5. јун 2013.

Mina - slučaj anksiozne bebe

ili : Anksioznost napada i bebe


         Slučajno sam čuo pitanje očajne majke : Znate li nekog ko " saleva stravu "( starija žena koji izvodi obred , obično sa parčetom olova , za smanjenje straha mlađih osoba ),dete mi danima lpše spava a kad zaspi , probudi se na najmanji šum ?Odmah mi je bilo jasno o čemu se radi te sam majku pitao za tačno vreme rođenja bebe , ne bih li sačinio Natalnu kartu male Mine . 




          Natalna karta male Mine klasičan je primer planetarnih aspekata koji prouzrokuju anksioznost . Opisaću, ukratko , kako mehanizam funkcioniše : Mala Mina je podznak Lav a vladar podznaka , Sunce , napadnuto je Uranom koji je generator stresa  .Stres utiče na pad imuniteta koji dozvoljava ispoljavanje bolesti za koju postoji predispozicija . Kod Mine je to anksioznost zbog odnosa Merkur/ Neptun . Dodatan problem je Mars na 4.tom stepenu Škorpije koji često generiše fobiju .

        Rešenje za ovaj problem su Bahove kapi : Prepisao sam prvo biljne kapi protiv stresa , zatim protiv anksioznosti ( iz grupe strahova ) i na kraju 2 preparata za preosetljivost od koji je jedan Turika .

         Posle dva dana majka nije mogla da prepozna bebu : svi loši simptomi su se izgubili a beba je postala vesela .


Нема коментара: