субота, 27. април 2013.

Astro-psihijatrija :slučaj iz moje astroordinacije

Ili :Tanka je linija sigurnosti po kojoj svi  idemo!



            U ovom postu će biti reči o ženi kojoj se ceo svet srušio zbog , po meni , beznačajnog razloga: kratke bračne avanture njenog , sada već bivšeg , muža 
               Ovo je njena Natalna karta ( ime ,iz opravdanih razloga, vam neću otkriti a kartu ću nazvati " Krah ").
Krah
     Ovo je njeno pismo meni :
Poštovani,
Moj problem je malo komplikovaniji. Posle sedam godina predivne ljubavi, suprug me prevario i nakon niza nesretnih okolnosti (isključivo po mene) otklonio iz svog života. Naime, početkom godine, suprug je otišao u Veliku Britaniju na doktorske studije gde je od fakulteta za prvi period dobio stan na korišćenje. Nedugo zatim u isti stan je došla i studentkinja iz Argentine, sa kojom me je prevario. Ja sam u to vreme čekala vizu kod kuće. Nedugo po dolasku, otkrila sam prevaru i od tada su krenule nevolje u mom životu do te mere da sam pokušala da izvršim samoubistvo. Sada sam u teškom psiho-fizičkom stanju. Moj datum rodjenja je****************
Unapred zahvalna.

       A ovo moj odgovor :

Postovana,
Tvoj(dozvoli da budemo na TI jer je to dobro za odnos poverenja koji bi bio neophodan ako zelis pomoc) problem nije toliko velik ,posebno nije nesto sto je dosad nevidjeno.Svakako I nije tolike velicine da ga ne bi mogla prevazici.Ako podjemo od cinjenice da postoje stvari koje su neumitne, onda ostaje samo jedna malenkost: moras prevazici problem na koji si ,u zivotu, naletela. Da si u Srbiji ko dlanom o dlan bi ,sa Bahovim kapima, prevazisli problem-bilo bi previse lako, veruj mi.
Nemoj optuzivati bivseg muza jer je on odigrao ulogu koju mu je scenario( citaj: tvoj natalni horoskop) i reziser(zivot) dao. Problem je tvoj psiholoski potencijal koji nije narocito jak ali za tebe ima , itekako,nade i prvi ,dobar znak ,je da te je sudbina uputila na moju adresu jer se ,u tvom horoskopu vidi da te ja isceljujem!To znaci DA si u bozjoj milosti. Ako imas skype moja je adresa milan13033 pa mozemo i da popricamo. Glavu gore ,**********!


Ako zanemarimo los potencijal za brak ( Vrh 4.te kuce u Jarcu a Saturn kao vladar odlazi na vrh 12.e kuce ( inostranstvo i kuca problema ) te isti napada Mesec koji predstavlja dom i porodicu, Pluton  (razarac ) u Vagi ( braku ,zajednistvu )) dolazimo do njenog loseg psiholoskog potencijala koji je , zbog tankih zivaca , emotivne preosetljivosti , nekontrolisane ljubomore i urodjene depresivnosti , doveo do EKSPLOZIJE BRAKA !

                                         **************************
Kako nije bilo snage i razuma da se sacuva prisebnost , da se iskljuce emocije i da se shvati da niko ne moze da drzi sve pod kontrolom, stvari su otisle u nekontrolisanom smeru ,doslo je do razvoda koji je bio neposredni uzrocnik REAKTIVNE DEPRESIJE koja , umalo ,nije dovela do samoubistva.

       Na kraju smo dosli do pravog resenja : Gospodji sam preporucio da nadje prakticara Bahovih cvetnih kapi , u njenoj zemlji , koji ce je izleciti od reaktivne depresije .Kada bude nasla svetlo na kraju tunela ( izlecila se od depresije ) prakticar Bahovih kapi bi joj pomocu preparata Chicory i Holly mogao pomoci da spozna sta je to ljubav u potpunosti ,da eliminise  sebicnost , ljubomoru i posesivnost ,kao velike otrove, koji truju ne samo nju vec i mnoge od nas !






Нема коментара: