четвртак, 4. април 2013.

Sex kao holistički lek protiv depresije

Astropsihijatrija-slučaj Milena


           U ovom postu ću vam izneti interesantan primer osobe koja svoj problem sa depresijom rešava velikom količinom sexa.Odmah ću se ograditi: ovo nije poruka sexajte se da bi izlečili depresiju već primer (planete su tako htele ) nekog oblika holističkog lečenja psihijatrijskih problema.
      Pogledajmo Mileninu natalnu kartu :
Milena - natalna karta
    Zbog Saturna u znaku Raka ,aspekta Saturn kvadrat Mars,Jupiter Milena ima problem sa depresijom a da toga ni sama nije svesna." Kad nemam sex ,kad mi je muž na putu a "momka " ne mogu da nahvatam -ja se samozadovoljavam "- priznaje  ona  jer sam je,gledajući joj u natalnu kartu, provalio.
                                    ***********
      Osma kuća je kuća psihološkog olakšanja te gledamo vrh i položaj vladara vrha 8.e kuće i zaključujemo gde je naš izlaz u lečenju psihološko-psihijatrijskih problema.
                                   ************
       Kod Milene Mars kao vladar 8.e kuće odlazi u 8.u kuću-kuću sexa ! Imala je sreće, pomislićete vi koji čitate ovaj post.Da ,reći ću ja , ako ne upadne u zamku koja se zove zavisnost od sexa u koju su upali glumci Dejvid Duhovni , Čarli Šin i mnogi drugi.To pogotovu s toga što je Jupiter(mnogo nečega) u konjukciji sa Marsom.

                         Kad dosadiš mužu i "momku"(još uvek je lepa i mlada!), šalim se ja sa Milenom, dođi kod mene da ti napravim Bahove kapi protiv depresije.Ako ništa drugo -uštedećeš na vremenu !
                Važi ,đavolasto će ona ,javi se na mobilni telefon a meni dade znak da je zove-" momak ".



Нема коментара: