понедељак, 24. јун 2013.

James Gandolfini : jos jedna zrtva depresije

ili : Tony Soprano vise nije gazda njujorske mafije

        Pogodilo me , zaista me pogodilo kad mi , onako usput ,neki dan, sin Marko rece : Cale , znas sta ima novo ? Tonalitet kojim to izgovori , kosnu me jer znadoh , u istom trenu da nije , nimalo , lepa vest .Ne cekajuci na moje pitanje , setnim , bas setnim glasom rece : Umro je Toni Soprano . Dakle, ne James Gandolfini vec Toni Soprano , nezaboravni glavni lik iz serije "Sopranovi" . Sin je imao nepunih 10 a ja blizu 40 godina kada je ova sjajna serija pocela da se prikazuje i kada je , subotom uvece , uspesno drzala paznju mnogim generacijama pa i nama dvojici . Stegnu mi se u grlu i jedva izgovorih : Uh , bas mi je zao . Kao da nam je neki rod , tako se , namah , obojica osetismo .
         Da li zbog Meseca u Jarcu ili Plutona u trigonu sa Mesecom ( ja sam , inace , Rak podznak ) tek , Toni je , kao klestima , vezao moju simpatiju prema njemu . I , ne verujem da ce mi jos neki glumac tako oteti paznju  . Pisanje ovog posta najmanje je sto mogu da ucinim, ne bih li mu odao pocast za glumacko umece i izvedbu maestralnog Tonija .
       U nastavku cu  analizirati Jamesovu Natalnu kartu ( retko se moze naci tacno vreme rodjenja, ovo koje sam nasao, mislim da je tacno ).Rodjen je 18.9.1961. u Bergenu, New Jersy , u 5h i 43 min.



      Ima logike, zaista , ova Natalna karta : buduci da je umro od infarkta a Sunce( vladar srca) nije mu ugrozeno losim aspektima onda mora biti , barem , na vrhu 12.e kuce .Dalje :12.a kuca predstavlja daleko inosrtranstvo , sto je Italija,zavrseci( smrt) su prikazani 4.om kucom pa tu imamo Strelca(inostranstvo) i vladara Jupitera na 27.om stepenu sto je analogno 3.em stepenu odnosno Blizancima u kojima se , inace , nalazi Italija .Merkur ,vladar Ascendenta i Mars vladar 8.e kuce , u konjukciji , blize opisuju nacin (iznenadnu) smrti.
      Aspekt Mars konjukcija Merkur je izuzetno stresan aspekt i osobu tera stalno na  akciju.
         Mesec u Jarcu govori o depresiji , cesto hronicnoj.Saturn inokonjukcija Venera i Uran te Saturn kvadrat Merkur i Mars su takodje aspekti depresije te je James sigurno imao problem sa hronicnom depresijom.
       Zbog Jupiter inokonjukcija Venera koji tera osobu na unosenje slatkisa i ugljenih hidrata , on olaksanje od stresa i depresije trazi u hrani te je , evidentno , imao problema sa tezinom.
         Aspekt Saturn inokonjukcija Venera ( Venera vlada cirkulacijom) govori o zacepljenju krvnih sudova sto i rezultira kobnim infarktom.

                  I , tako , mafija ostade bez Tonija a mi bez maestralnog glumca kakav je bio James Gandolfini .Neka mu je vecno hvala za glumacki sjaj sto osta iza njega .




Нема коментара: