петак, 31. мај 2013.

Anksioznost i čudesna moć Bahovih cvetnih kapi

Ili : Bahove kapi pomažu i kod najtežih slučajeva !



     Pre izvesnog vremena dođe mi pacijent sa sledećim simptomima : Uveren je da mu komšije smeštaju svakojake vradžbine : stalno nalazi neke zamotuljke po dvorištu, koje su " sigurno oni ostavili da bi mu naneli zlo "( manija gonjenja ) , " gavran stalno nadleće njegovo dvorište" , ruke i noge su mu podrhtavale , bio je bled kao krpa sa upalim obrazima i , po njegovim rečima , zadnjih nedelju dana nije spavao 10 sati .


     Odmah mi je bilo jasno da se radi o teškom slučaju anksioznosti i depresije što se i potvrdilo , uvidom u njegovu natalnu kartu . Naime , Sunce je bilo u konjukciji sa planetom koja vlada depresijom a na anksioznost (vidi post : anksioznost i holisticko lecenje) su ukazivala čak 3 aspekta !
    U sebi sam pomislio : Ovaj čovek baš nije imao sreće sa trenutkom rođenja( ili : vuče neke grehe iz prošlih života ) !

     Rekao mi je , takođe , da , zbog nervoze , pije dnevno preko 10 jakih kafa ! Kako je želudac , zbog ogromnog broja nervnih završetaka na sebi , kreator psihičkog stanja , to svakako nije pametan potez .Ovo i stoga što mu je Mesec ( vladar želuca ) bio ugrožen od strane " loših " planeta .



        Moj holistički pristup lečenja , ovog slučaja bio je :

- Bahove cvetne kapi koje su sadržale esencije protiv : anksioznosti , depresije i koje ojačavaju energiju    želuca
- Bahove cvetne kapi protiv nesanice
- Zabranio sam mu više od jedne kafe dnevno  i preporučio da ne pije više gazirana pića
- Zbog verovanja u vradžbine kao i aflikovanih aspekata Neptuna (Neptun u astrologiji predstavlja Boga ) preporučio sam mu post i redovan odlazak u crkvu ( očigledno mu je trebao " okvir " , nešto u šta će da veruje da bi pobegao iz čeljusti bolesti )
- Rekao sam mu , ako mu ubrzo ne bude bolje , mora ići lekaru 


        Javio se posle 2 dana da mi saopšti da je , konačno , počeo da spava. Videćemo dalje .

                           Čuo sam se juče sa njim i pitao ga kako mu je.Kaže da i dalje dobro spava , da je počeo da posti i da će u nedelju u crkvu .
                    Preporučio sam mu još i što više druženja sa okolinom .

Нема коментара: