недеља, 7. јул 2013.

Pobednik Wimbldona je Endi Mari

ili : Sve moje uspesne prognoze

        Nazalost , i ovoga puta sam bio u pravu. Novak nije osvojio Vimbldon a ja sam to prognozirao u postu  Zasto Novak nece osvojiti Vimbldon jos 14.6.2013. Podseticu vas i na prognozu da ce Rafael Nadal osvojiti Rolan Garos od 17.5.2013.( Moze biti samo jedan ). Podseticu vas i na postove O Novaku Djokovicu, gde sam analizom Solarne karte za 2013. u nagovestio, rezultatski, lošu godinu .
       Takodje, danas sam, pre pocetka finala na Vimbldonu i numeroloski prognozirao Marijevu pobedu.
Novaku su planete lose stajale a protiv neba, planeta i sudbine ne može čak ni naš, voljeni, Novak.
               Biću skroman: ko zna, zna!
         Hvala na čestitkama i nastavite da budete sa mnom na blogu.

Нема коментара: