субота, 6. јул 2013.

Numerologija i slucaj iz zivota : razvod

Vladar Vodolije i broja 7 je Uran

         Zvao me nekoliko puta da zakaze dolazak i da mi iznese problem .Napokon , neko vece , dogovorismo njegov dolazak . Vec na samom ulasku zapahnu me talas jeftinog alkohola koji dodje , u isto vreme , s njim . Pred sobom videh coveka na ivici suza .Jedva je govorio , usporeno , kao da se preslisavao pesme iz lektire . Ceo zivot mi se rusi , procedi on , mozes li nekako da mi pomognes ? Rekli su mi da mozes . Da cujem, kad ste rodjeni , ti i supruga ? 
        Ja 11.7.1969.e a zena 25.9.1965.
                                 ****
       Dakle on : bioritamski broj : 9 , generacijski : 7 , sudbinski(licni) broj : 7 , duhovni broj :2 
ona : bioritamski broj : 7, generacijski : 3 , sudbinski broj:1 , duhovni broj : 7
                                 ****
         Sedmica koliko hoces , rekoh ja . Sta bi to znacilo, upita on ? Nista dobro za vas brak , rekoh ja . Poredjenjem sudbinskih brojeva  (7 i 1) ovo ispada cak dobra, pozeljna ,kombinacija .Nemojte pogresiti , to uopste u sinastriji ne daje prave odgovore i stoga predjoh na sinastriju bioritamskih brojeva :
9+7=16 , 1+6 = 7 .Pogledajmo sta tamo pise , u mom postu o bioritamskoj sinastriji :
  Sedmicom vlada Uran .Kada je u pitanju intelektualna ili filozofska sfera , odlično se slažu .Kada je , pak , u pitanju svakodnevica i sitnice za njih važi narodski termin : " izgiboše " .Preporuka za ovu vezu je što iskreniji odnos i da probleme ne trpaju "ispod tepiha " .Kada se skupi dosta jeda odnos puca .
  Klasican razvod , rekoh ja .Da pogledamo jos duhovni broj . Gledam , naravno , njen jer je ona sudbinska jedinica i odlucujuci faktor u ovom braku .U postu o duhovnim brojevima(Numerologija i duhovni brojevi) za sedmicu pise :
Zbog hladnoće, nabusitosti i nerazumevanja sa okolinom često su usamljeni, pa će tokom života biti naglašena pitanja braka i    partnerstva – razvodi su česti.

Jos jedan pokazatelj razvoda , rekoh ja a on samo zavrte glavom i kao da rece : to i sam znam .
    Resih , ipak , da pogledam i njegovu Natalnu kartu . Tamo je bila samo potvrda numeroloskih podataka : Uran se nalazio na nultom stepenu Vage .Brak se raspao i razvod je neminovan.Njega Raka , sa 3 planete u vodenim znacima , novonastala situacija je tesko pogodila i nije ni cudo sto je bio pod dejstvom alkohola .
         Bi mi zao coveka i bas se lose osetih . Sudbina , brate , ne mogu da ti pomognem . Moras stojecki podneti udarac , zivot je pred tobom , rekoh i bespomocno rasirih ruke .


Нема коментара: