недеља, 27. јануар 2013.

Lecenje nesanice (insomnije) Bahovim cvetnim kapima

GORSE , jedan od Bahovih cvetnih preparata

                   Nesanica(insomnija) je ozbiljan psiholoski poremecaj koji je uvek predznak da sa nasim sveukupnim , prvenstveno psihickim , zdravljem nesto nije u redu.
Cherry Plum

                   Bahove cvetne kapi ,za lecenje insomnije , su zgodne jer ne izazivaju zavisnost kao i mnogo opasnije kontraidikacije na fizicko telo, da ih sada ne nabrajam i ne baksuziram.Uz  znacajnu ogradu: svaka osoba je poseban slucaj i ne postoji univerzalna formula koja bi svima pomogla , navescu vam uobicajene preparate za nesanicu ( znaci samo strucnjak za Bahove cvetne kapi-prakticar , moze otkriti pravu kombinaciju biljaka za miran san ).
Mimulus

                    Navescu vam jedan primer iz moje prakse a odnosi se na prvu recenicu ovog posta. Jedan moj drugar me zamolio pre 3 meseca da mu napravim kapi za spavanje. O.k. rekoh ja , popricah sa njim, napravih mu pravu kombinaciju i on sledecih mesec dana, koliko je boca trajala, spavase odlicno. Rekao sam mu , tada , da je pod velikim stresom i da ukoliko ne eliminise uzroke stresa morace stalno da pije te kapi za san. Izgubio sam ga iz vida, nije mi se javljao za novu bocu osim sto mi je , u prolazu , rekao da mora doci po jos jednu bocu kapi za spavanje. Pre desetak dana pukla mu je plucna maramica , iznenada,a ja se spremam da ga , kao bolesnika u postelji , posetim. ( Prim: Utvrdjena je veza izmedju plucne maramice i perifernog nervnog sistema !). Dakle , nesanica je bila predznak ugrozenog zdravlja !
                   Uobicajeni Bahovi preparati za nesanicu :

- Impatiens
- Cherry Plum
- Star of Bethelhem
- Clematis
- Sweet Chestnut
- Aspen
-Mimulus
-White chestnut

Dobar san nas čuva od demencije

Najnovija istraživanja pokazuju da kvalitet sna opada što je čovek stariji, i da je san povezan s razvojem demencije.

za narucivanje kapi obratiti se na tel: 060 32 35 625


Нема коментара: